lördag 1 juni 2013

Lördag då

Time för uppdatering :)

Veckan har vart bra, allt går åt rätt håll fortfarande... har fått nya tankar om livet... Kan bero på att jag har tröttnat lite på allt negativt som händer i mitt liv och allt jag måste kämpa för och arbeta med för att få ett bra och normalt liv...
När jag var på samtalet i torsdags så berättade jag för honom hur jag tänker och att jag inte vill ha alla dessa fobier som jag har, som att åka spårvagn. Livet är helt enkelt för kort ... man vet aldrig när det avslutas...
Därför kör jag mitt race nu med all in...
I torsdags bokade jag utvecklingssamtal efter min tid hos psykologen, tänkte jag skulle vara smart med tanke på att jag var tvungen att åka spårvagn och buss dit...
Jag sa till honom att jag skulle kolla om det gick bussar iställe men det fick jag inte sa han :)
Men naturligtvis gjorde jag det iaf men tur i oturen så gick det inga bussar dit... så vi gick till spårvagnshållplatsen och redan där var det jätte många folk och det luktade illa...
Fick ett meddelande från pojken där han sa att han inte kunde komma så jag försökte ringa hans lärare men till ingen nytta.. så det var bara att sätta sig på vagnen o ta det som det kommer..
Det gick super bra hade inga känningar alls, inga negativa tankar alls, kände mig normal..
så idag blir det att ta vagnen in till stan för det händer nåt där inne, på andra långgatan :)

Just det.. jag har kommit igång med träningen.. känns toppen.. :)

Ha en underbar dag alla sköna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar