fredag 17 januari 2014

17 Januari o fredag

Har funderat lite på det där med Första kärleken.
Är ju medveten om det är den kommer alltid vara speciell o allt det där men det finns ju även ett ordspråk som lyder " gammal kärlek rostar aldrig"
Stämmer det?
Ibland när man pratar med folk om just första kärleken så får man höra att man glömmer den aldrig. Det finns vissa som söker efter likheter i den kommande partnern..
Det finns även såna som än idag älskar sin första kärlek..
Då börjar jag relatera till mig själv o min första kärlek.. Har aldrig funderat på känslorna som jag hade o om de finns kvar...
Han försvann ju bara o det är ju klart att man har undrat under alla år vad som hände och hur han mådde osv..
Minnen lever ju kvar men det gör dom ju alltid :)
Han var verkligen en speciell snubbe o jag älskade honom verkligen, ett tag trodde jag att vi skulle hålla ihop för evigt men det är nog så i den åldern och med de känslorna, eller??
Idag pratar vi ibland o det är jätte kul... Han verkar vara en underbar, snäll och trygg man.
Och hans tjej är verkligen lyckad lottad :)

Nog o detta.. jag är ju en tänkare o nu blir det för många tankar ... haha.. har ju så många tankar ändå :)

Har en förkylning som smyger sig på mig, tänkte ha lite soffhäng medans lillan leker men istället började jag städa... Jaja jag är inte sjuk än.. :)

Ha en underbar fredag och ska ni festa ikväll ta det lugnt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar