fredag 20 september 2013

Fredag igen

Nu har jag inte uppdaterat på ett tag så jag tycker det är dags nu :)
Det har hänt mycket sen sist och det bästa av allt är att jag och flickorna ska flytta!!
Det sker i slutet av oktober men var säger jag inte, bara de som ska/får veta vet om det ....
Så nu spanar jag in lite nya möbler som måste inhandlas och det älskar jag. Tycker det ska bli jätte kul att köpa nya saker och inreda lägenheten, det kommer bli så snyggt och stilrent.
Gillar inte när det är för många saker, varken på golvet eller på väggarna.

Visst finns det vissa saker som har vart/är jobbiga just nu .... men det tänker jag inte gå in på just nu!

Igår kom min älskade mamma på besök och sov över för jag hade psykolog tid idag :)
Det märks att det börjar gå mot sitt slut hos honom eftersom det inte finns så mycket att prata om längre.. Kanske blir annorlunda när jag har flyttat för det är väl då allt kommer ...
Alla känslor och alla tankar..
Jag har inte många tider kvar nu men fick höra idag att när den sista tiden är kommen så blir det inte bara ett tvärt slut utan jag kommer få tider men inte lika ofta :)
Det känns tryggt eftersom man aldrig vet vad som händer.
Just det.. Mamma sov ju över för att passa lillan, vi kunde inte prata igår eftersom ..... var här och när hon och jag gick till affären så kände jag att jag inte ville gå hem för jag har inte pratat med henne på över två veckor :(
Och idag gick vi ner till Vc och så fick jag henne att följa med hem, vi pratade och pratade. Men sen var hon tvungen att åka hem, suck!
Det kändes skönt att prata utan att behöva bli störd eller behöva tänka på vad man sa utan att någon skulle bli sur och arg för att man säger vissa saker.
Jag tror på yttrandesfrihet men det är inget som har funnits i mitt liv de senaste åren ;(

Nu blir det soffhäng :)

Tack för mig ha en bra kväll kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar