söndag 22 september 2013

Hej då för stunden

Inte för att jag bloggar så mycket nu för tiden men jag lägger den på hyllan ett tag, jag orkar inte mer.
Söker inte sympati, vill inte att nån ska tycka synd om mig.. så här kan verkligheten se ut för vissa!
Allas liv är inte en dans på rosor!

Denna helgen har hänt så mycket negativa saker och onda och hårda ord har spottats ut.
Så usel som människa och mamma har jag aldrig känt mig som jag gör nu.
Har fått höra att jag är hjärndöd, totalt fucked up, mus till mamma och att jag inte ens är värd att prata med.
Har fått höra att det finns folk som snackar skit om mig, jag blev påhoppad av en som jag trodde var min vän... Även den personen anklagar mig för att det är mitt fel att det är som det är idag.
Under flera års tid har jag fått höra att jag är det ena efter det andra och att allt är mitt fel.
Jag har fått ta konsekvenser för vad andra har sagt och gjort ... fått stå till svars. Fått ta skuld för allt negativt även om jag inte har haft med saken att göra.

I många år har jag undrat varför ingen tycker om mig?
Varför alla alltid har nåt ont att säga om mig?
Är jag verkligen en sån usel person?
Det gick tom så långt att jag försökte bli den som min dåvarande sambo ville att jag skulle bli eftersom jag inte dög åt honom. Jag verkligen försökte men lyckades inte för han blev aldrig nöjd.
Och varje gång man frågade honom varför så fick han svaret... jag väntar o hoppas fortfarande.
Jag vet att jag har fel och brister, vem har inte det? Men inte fan förtjänar jag att få ta all jävla skit från alla! Känner mig som det svarta fåret..
Känner mig ganska förvirrad och sårad!
och väldigt ensam ...
Det var inte längesen jag kände att jag inte förtjänade att leva längre, att tom mina barn skulle få det bättre utan mig.
Jag gjorde inget dumt, för jag skulle aldrig kunna svika mina barn på det viset, skulle/kommer aldrig avsluta mitt liv utan jag kommer vänta tills Gud säger att det är min tur att gå! 

Allt känns hopplöst, känns som att alla är emot mig.
Hur ska jag ta mig ur detta?? Kommer jag bli lycklig igen?
kommer jag få må bra någongång??




Med detta säger jag Hej då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar