måndag 9 september 2013

Måndag igen då

Va händer med tiden egentligen? Tycker att veckorna går jätte fort nu för tiden..
Har ju haft sjuka barn, förra veckan. De är iofs fortfarande förkylda och jag kände oxå att jag höll på att få nåt. Ser man på, vaknade inatt av att jag hade ont i halsen.
Där dök förkylningen på mig med och jag som inte brukar bli sjuk ;(
Det har tagit tid för den att bryta ut denna gången. Min kropp funkar ju som så , att antingen blir jag sjuk eller så ligger det latent hos mig och sen blir jag frisk men inte denna gången. Lika bra att få ut skiten så man blir frisk igen.
Men skulle inte ha tagit nässprayen innan jag gick till mötet känner jag nu.

Jo just det.. Mötet!
Snart så , ett möte till och ett besked är det klappat o klart. Kanske inte riktigt så jag ville att det skulle sluta men för att saker och ting ska få en förändring så gör man vad man kan och måste, eller hur??
Det kändes bra i alla fall. Och det är skönt att veta att man inte är ensam i allt detta.
Nu får ni hålla tummarna för mig :)

Nu blir det soffhäng för jag känner mig jätte sjuk :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar