måndag 2 september 2013

Måndag igen då!

Att helgerna ska gå så fort.. man hinner inte komma ner i varv innan det är ny vecka!
Min stora flicka hade ont i halsen igår o imorse när hon vaknade kände jag på halsen... svullen som f*n va hon men ingen feber.
Ringde skolan för att säga att hon är gemma idag och Vc för en akut tid men jag skulle avvakta.
Själv har jag en förkylning som inte riktigt bryter ut så man är ju trött o typ täppt o torr i näsan, ingen hit.
Wiplashskadan gjorde sig påmind nu när jag duschade lillan.
Så ligger jag i sängen o förflyttar mig till soffan för att vila nacken. Vill inte ta värktablett, det gör jag bara när det blir hemskt!
Jag har bara dammsugningen kvar men den kan vänta lite.. Det är ju inte så att råttorna försvinner av sig själv :-D
Jag fattar inte hur det kan bli så skitit under en helg. Jag städar alltid på fredagarna för att slippa under helgen.

Idag är en sån där dag då man tänker och känner mycket!
Känner mig lite ledsen pga situationen o ensam men det är ju en del av livet. Vissa relationer funkar andra inte.
Finns vissa saker som jag inte förstår. Troligtvis kommer jag aldrig göra det eftersom man inte får några riktiga svar på sina frågor utan mer gåtor till svar!
Och när man inte förstår och vill ha en förklaring så får man inte det!
Hur ska man förstå då??
Det är ju inte så att jag fattar trögt precis. Men sluta prata i gåtor. Prata i klarspråk, va rak och få mig förstå!
Eller är jag trög??

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar