fredag 15 juni 2012

Allergi

Jag verkligen hatar när man har allergi, känner sig sjuk konstant. Efter att jag hade ätit frukost idag så började klias på hela kroppen, tungan och halsen känns hur svullna som helst. Tog en dusch för att minska klådan och det hjälpte men nu är det munnen kvar som känns helskum. Har ingen lust att åka till sjukan för jag är ensam hemma med lillan o den stora kommer snart så jag har inte tid. Har tagit medicin men det känns ändå inte okej. Andningen är det dock inget fel på så det är ju positivt. Pratade med min sambo o han sa att det går över, det vet jag väl att det gör men jag hoppas att jag inte blir värre först. Om jag skulle ringa till sjukvårdsupplysningen skulle de skicka en ambulans för detta kan gå hur fort som helst men jag har haft det nåra timmar nu o det har inte blivit värre. Än så länge är det ingen fara. Känns dock helskumt som sagt. Lite skakis har jag oxå blivit. Nu ska jag städa Ha en underbar dag alla sköna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar