onsdag 13 juni 2012

Nu ska jag vila

Min snubbe har kommit hem för att hjälpa mig med lillan, ångestattacken ligger nära till hands men jag försöker tänka posivit, man kan inte göra så mycket annat. Man ska försöka undvika de där negativa känslorna, tankarna som kommer om att man kommer att dö. Man ska även andras i kvadrat. Låter lustigt men andningen är både A och O i detta fallet. Jag har haft turen att inte tuppa av men det känns som att man ska göra det. Har ju fått åka akut upp till sjukhuset för de har ju trott att man har fått en stroke. Kommer ihåg första gången.. Fick en riktig panikångest attack så det blev ju ilfart till sjukan, där tog de blodprov, blodtrycket kollade så att ögonen hängde med o reflexerna o alla andra saker men så sa hon det att allt såg bra ut, att det inte var en stroke utan en ångestattack så uppbarligen så har de nästan samma symptom. Själv blev skit skraj men hon försäkrade mig att det inte va nån fara. Att det var en ångestattack jag fick. Jaha det var bara att åka hem. Nu har man lite mer påläst om det och skriver om det en del. Så nu var detta inlägget klart tack för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar