onsdag 13 juni 2012

Visste ni?? Inte jag

Visste ni att om man har för stort alkoholintag kan man få känningar i hjärtat? Som att man har problem med hjärtat? Det fick jag veta idag när jag kollade på sjukhuset. Det är även ångestrelaterat o då blir det mycket värre. Det visste inte jag men man lär sig nåt nytt varje dag. Visste att man kunde få huvudvärk o ha illamående men inte ha känningar där. Själv försöker jag dricka med måtta eftersom det finns en morrondag men även om jag inte dricker så mycket känner jag mig bakfull dagen efter o det är skit jobbigt. Lite ångest får jag med OM jag känner mig bakfull. Men jag har även lärt mig det att man måste äta riktigt med mat när man ska dricka alkohol annars känns det värre dagen efter o man kan bli dålig även på fyllan. Det har man vart med om nåra gånger. Jag älskar mat men är skit rädd för att gå upp i vikt så jag är noga med vad jag äter. Och lite extra mat äter jag om det är utgång. Fyllemat blir det med, alltid! Då är maten som godast. Nu är det snart en dejt med kudden o får hålla tummarna på att jag inte får panik känningar imon men jag sa det till min snubbe att han får hämta oss isf för han ska inte behöva vara hemma för att jag är dålig. Det kan vara bra att komma ut om man har dessa känningarna för då får man annat att tänka på. God natt alla goingar ses imon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar