onsdag 13 juni 2012

Ångest

Jag är en person som inte alltid mår på topp. När det blir för mycket stress o situationer uppstår så tappar jag kontrollen, det innebär att jag får panikångest attacker och tror att jag ska dö. Det känns verkligen att man ska göra det man blir yr, känns som att hjärtat ska hoppa ur kroppen, svettningar, illamående o så har man lillan hemma då blir det ännu värre för hon har en förmåga att stressa upp mig ännu mer när jag mår så dåligt. Idag är en sån dag. Fick känningar redan igår men jag har en broschyr hemma där det står att man ska låta ha det sin gång för då går det oftast över och det är så jag försöker göra nu men känner jag att paniken är på väg. Och det skrämmer mig. Pga detta kommer min sambo hem nu för att hjälpa mig med lillan även om jag har sagt till honom att det inte behövs. Men men han är vuxen o han brukar inte lyssna till 100 procent.Min sambo går på semester nu på fredag o visst det ser jag framemot men det finns vissa saker som jag inte kan hantera under semestern. O det skapar oxå panik hos mig, jag har social fobi som gör att paniken växer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar