onsdag 13 juni 2012

Mina tankar

När jag var en liten flicka kunde jag lägga en matta framför tvn o sätta upp alla mina gosedjur i soffan som publik när jag stod på mattan och sjöng o dansade. När jag kom i skolåldern så spelade jag teater o höll på mycket med musik. Älskade att sjönga, spelade piano och blockflöjt. Så är det än idag. Verkligen älskar musik, sjönga och dansa. Skulle vilja prova på att vara statist o kanske tom spela en roll. Nu har jag kommit in i det där med bloggandet, verkligen älskar att skriva, det har jag även gjort sen jag var liten skrev min första dagbok när jag började skolan o sen har det följt med. Nu har jag kommit på det att jag vill bli en offentlig person trots alla mina brister. Jag vill bli en känd bloggerska när jag blir stor :) Men har inget intressant att skriva om, jag är inte modemedveten utan har min egna stil. Idag skriver jag mer om min psykiska hälsa, vad jag har gått igenom och går igenom. Mina tankar och funderingar kring allt som händer här i livet. Men det kan man väl inte bli en kändis av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar