måndag 22 juli 2013

Allt klart

Då har man tvättat och packat.. Nu väntar jag bara på min mor och mellersta hjärta så vi kan åka till Frölunda :)
Det känns skit tungt just nu men det är som det är .... Gråten värker bara bakom ögonlocken men jag vill inte gråta, vill inte visa mig svag!!!
Detta är ett bra beslut och vi är överens, det kan ju knappas bli sämre, bara bättre...
Måste tänka så, så att jag inte bryter ihop...
Gjorde det en gång för många många år sen, jag slutade äta, sov inget, slutade älska mig själv...
Det visade sig att jag var djup deprimerad. Sakta men säkert så kom jag tillbaka och läkte.
Jag sa det till min mamma sist jag åkte till Skåne att jag är skit rädd för att jag ska hamna där igen och då fick jag svaret " det gör du inte för du är så medveten nu"
Det är sant, det är jag.. Oavsett hur jobbigt det har vart och är nu så kommer jag aldrig hamna där igen ...
Jag har mina barn som ger mig styrka och alla planer som jag har nu, finns inget som kan ta det ifrån mig.
Och allt annat positivt som händer just nu. Även motgångarna som råder.
Kanske är bra att allt kommer på en gång?
Jag menar.... Positivt och negativt så får man göra det bästa och se det positiva i det negativa, hänger ni med???
Svamlar bara, många tankar och känslor just nu..
Det kommer bli bra...
Vem vet ... vi kanske hittar tillbaka till varandra och får ett ännu bättre förhållande?
Eller så går det åt helvete, skulle det göra det så har vi i alla fall gjort allt för att lösa problemen..
Finna nästan alltid nåt positivt i det negativa, iaf i mitt tänkande :)

Då är det bara städningen kvar så att det är städat när han kommer hem så han slipper tänka på det :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar