söndag 21 juli 2013

Sanningen är den....

Att vi separerar, det funkar inte längre. Varför går jag inte in på men det är inte alltid saker och ting blir som man vill!
Huvudsaken är att man har försökt i alla fall och det har vi gjort, då pratar jag inte om några veckor utan månader!
Just nu är det jätte illa mellan oss (det är inte så att vi bråkar men det är väldigt spänt, vi pratar knappt med varandra)  och förhoppningsvis så blir det lugnare, för lillans skull.
De små liven förstår ju mer än vad vi tror!
Hon ska inte behöva må dåligt för att vi är som vi är just nu.
Därför åker jag hem till min bror idag och bor där tills jag får nåt eget och förhoppningsvis så blir det snart!
Och på torsdag åker jag och lillan med min mamma ner till Skåne för att få komma ner i varv, jag är ju ganska ledsen just nu så jag behöver nån som finns där!
Är så glad att jag har mina barn, de är verkligen mitt liv mina små hjärtan.
Oavsett hur jobbigt det kan vara så kan man bara titta på de eller höra de skratta, höra deras röst så finns det inga bekymmer i världen!
Min kärlek till de går inte att beskriva i ord, de är det bästa som har hänt mig och de får mig att känna glädje och lycka!

Ha en underbar dag alla sköna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar