måndag 15 juli 2013

Tillbaka till verkligheten

Ja då är man tillbaka.. vet inte om jag ska skratta eller gråta för jag vet vad som står på schemat nu!
Mycket arbete, helst skulle jag vilja att allt var klart men eftersom det inte bara är jag som styr det så kommer det ta tid och det är ju brist på vissa saker här i Göteborg ;(
Fick ett givande meddelande i helgen som gjorde att jag började sväva på moln och började planera för framtiden. Om jag får som jag vill nu så blir det att jag åker till Skåne (ofta) för att ta tag i vissa saker.
Åker till Skåne kommer jag göra ändå för jag trivs där nere, planerna är att jag ska åka nästa torsdag igen... Skulle helst denna torsdag med men den respekt jag har så kan jag inte göra det.

Hunden som vi fick har vi lämnat tillbaka, det gick inte, han gnällde alldeles för mycket. Kunde inte lämna honom två sekunder utan att han började gnälla.
Eftersom jag tog med mig barnen ner till Skåne och lämnade snubben hemma i fem dagar så blev hunden väldigt beroende av honom och gnällde ännu mer när han försvann.. Nä sånt orkade jag inte med..
Han var ju trots 6 år gammal och jag har inte tid att lära honom eftersom det är så mycket nu.
Har inte många dagar kvar på min "semester"
Det är nåt som jag ser framemot :)

Just det.. åkte upp till akuten igår för jag hade fått sån kattallergi på natten tills igår. Jag kunde inte öppna ögonen och fick låna lillans medicin för att kunna andas..
När jag kommer upp till akuten hade de flesta symtom redan försvunnit men de såg att jag var svullen runt ögonen och att jag andades tungt men det enda dom skrev ut var starkare allergitabletter och kortison men ingen bricanyl...tur att man inte ska åka dit på ett tag :)

Nu blir det lite surf i soffan och invänta mig dotter :)

Have fun <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar