tisdag 23 juli 2013

Dagen är snart...

Slut, vi har vart ute sen 10 i morse. Då gick vi till torget för att handla och eftersom jag vill ha den där deon "Axe for her" så var jag inne i alla såna affärer som säljer sånt men ingen hade det...
Suck!
Flickorna blev nöjda i alla fall fast lillan ville lämna tillbaka sin skor.... :)
Träffade snubben förut för han hämtade lite som han skulle låna så körde han oss till Ica kvantum för att jag inte hade gett upp om min deon men tro fan att den var slut där .... Suck igen!

Dagen i sig har vart underbar, lite varmt men det är ju sommar.. Jag och lillan gick ut på gården så hon fick leka och jag sola :)



När jag träffade snubben kändes det jätte konstigt, många känslor, blandade känslor... Känner mig ganska förvirrad just nu...
Jag saknar honom det gör jag men inte på det sätt som jag trodde att jag skulle göra.
Jag älskar honom men även det känns det annorlunda...
Känner att jag inte vill förlora honom men att det kommer nog inte funka (att vi bor ihop... )
Känner mig lite rädd om jag ska vara ärlig, inte för att bo själv eller ta hand om allt själv men att det finns en stor risk att jag kommer förlora honom. Har ju ingen aning om vad han känner eller tänker för sist var det antingen eller, slut eller paus..
Vi båda kanske drar ut på det, väntar på att den andra ska säga att det är slut, jag vet inte..
Det enda jag vet är att jag är väldigt förvirrad...
Usch det var änna jobbigt att skriva detta, känner att gråten är på väg.
Har ju inte gråtit än, låter jätte töntigt, jag vet men det brukar kännas bättre efteråt :)


Imorgon ska jag till psykologen och det ska bli skönt att få prata av sig... Det är ju egentligen inte det jag ska göra utan det är KTB jag håller på med, typ....

Nä nu orkar jag inte skriva mer.. istället för att sitta här och deppa ihop ska jag fortsätta städa för att sen umgås med mina flickor <3

Tack och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar