onsdag 10 juli 2013

Uppdatering!!

Jag måste börja blogga igen men den senaste tiden har jag haft så mycket.
Har haft barnen jätte mycket de senaste veckorna :)

Jag och barnen åkte och hälsade på min mamma och hennes hjärta ett par dagar och det var då jag fattade mitt slutgiltiga beslut och jag trivs med det!
Kommer berätta mer om det när det blir officiellt :)
Nu är det bara det praktiska kvar. Och jag hoppas att det går fort!

Nu har jag fått besked iaf vad jag "lider" av... och det är ganska mycket, tur att det är sånt som man kan bearbeta :)
Det har jag börjat arbeta med  och det kan bara bli bättre.
Jag har blivit målmedveten och jag kommer inte ge mig förrän jag har fått vad jag vill ha och göra :)
Visst kommer det bli tufft men i slutändan kommer det bli bra, kanske till och med bättre än bra!
Just det , jag har blivit viljestark :)
Nu finns det inget som kan stoppa mig...

Ha en bra dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar