fredag 12 juli 2013

Kl 14:44

Har precis kommit tillbaka från stranden, va härligt det va och bada fötterna.
Jag har blivit en riktig badkruka, ett dopp kan jag ta men inte mer. Badade inte idag eftersom jag har skäl till att inte göra det :)

Då har man fixat barnvakt några timmar ikväll, det ska bli så skönt att få egentid, behöver det känner jag .... Inte bara jag utan även min lilla flicka! Vi måste få sakna varandra lite <3
Få träffa lite folk ....

Just det, fick en hund, en liten en.. 6 år är han.. Men han är nog den gnälligaste hunden jag har träffat.
Man kan inte ens gå på toa eller gå ner till tvättstugan utan att han gnäller. Då pratar jag inte om att skälla eller morra, gnäller.. Det är skit jobbigt.
Man kan inte gå någonstans och det är lite trist. Inte ens när man ska handla kan man låta bli att stressa eftersom han gnäller så...
Annars är det en jätte söt och snäll hund :)
Men jag tål inte sånt..

Äta lite mat och sen sätta lite färg på ögonen för det blir grillning i kväll nånstans ..

Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar