söndag 4 augusti 2013

Jobbigt

Idag är en sån där dag då sorgen kommer över mig ;(
Men när man går igenom en separation så måste man få sörja oxå men jag gillar det inte alls. Vill inte visa mig svag.
Det gör fruktansvärt ont idag för allt har kommit in i min lilla hjärna. Har insett att det verkligen är slut och det är både jobbigt och smärtsamt!
Saknar tryggheten på kvällen, saknar att få höra att man är älskad.
Även om jag har mina barn så känner jag mig fruktansvärd ensam....
Men det är väl bara att fortsätta hålla huvudet högt och göra det bästa av det hela... eller hur??

Det finns en glad nyhet iaf trots all sorg.. Min stora flicka har beslutat sig för att flytta hem :)
Nu är det bara allt pappers arbete som en återstår och det kommer ju inte bli världens lättaste ..
Det var helt okej för hennes far att flytta hit men resterande kommer inte funka så lätt, tyvärr!
Jaja det löser sig det med hoppas jag :)
Med alla problem finns det oftast lösningar ...

Nä nu blir det brunch.. har direkt matlust men äta bör man annars dör man !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar