onsdag 4 december 2013

Go morron torsdag


Vilken hagelfall som kom igår kväll trodde att fönsterna skulle  gå sönder... och vinden ska vi inte ens prata om, vilken tur att fastighetsskötaren kom o fixade mitt fönster.

Efter alla tankar och funderingar så somnade jag som en stock o har sovit hela natten :)

Jag har fattat ett och annat beslut som rör den där snubben som jag har träffat då och då..
Ska inte ha mer kontakt med han.
Ska bara tänka på allt positivt som han har sagt och fortsätta se mig själv på det sättet och fortsätta bearbeta dom negativa tankarna som har en förmåga att ploppa upp i mitt huvud. Vända dom till positiva tankar i stället.
Som jag har sagt innan .. de komplimangerna som han har gett mig plus allt annat han har sagt stämmer .. man kan väl säga att han har genomskådat mitt egentliga mående. På dom få gångerna vi har träffats.
Det kanske inte är honom jag känner detta lilla för utan hans komplimanger (?) hans snällhet, hans sätt att vara mot mig, när vi ses...och hans kroppspråk säger att han vill vara med mig...
Det var ju trots allt längesen jag fick höra såna saker och känna positiva saker och jag vet att jag måste ha bekräftelse, måste får höra att jag oxå duger, att jag oxå är värd nåt och det fick jag höra, inte bara en gång utan många gånger.
Det är ju lite svårt att se nåt positivt med sig själv när man bara har fått höra negativa saker, dessa tankarna finns ju fortfarande kvar hos mig, jag ser inget som är bra med mig i den bemärkelsen. Förutom att jag är en bra mamma, att jag gör allt för mina barn, jag är ju inte ful men känner mig ful. Där har jag fått mycket bekräftelse på mitt utseende, framförallt mina ögon :) och det uppskattas jätte mycket <3
Whatever...
Mitt beslut är fattat och jag har nu raderat allt med honom, hans nummer, hans sms.
Jag är inte typen som bara skiter i allt, som skiter i folk för jag anser att man ska vara rak, framförallt mot sin familj och vänner och i detta fallet min Player :)
Så jag skrev ett meddelande till honom och förklarade hur det ligger till och han får ha det bra och lycka till med allt och då fick jag ett svar " Hihi ta det lugnt damen och jag har fullt upp"

Det va la därför han svarade haha

Man har ju hört att det finns folk som har dejtat och de har fattat tycke, den ena mer än den andra och så skiter den som tycker mindre om i att höra av sig, det tycker jag fegt.
Det minsta man kan vara är ärlig så att den som tycker mer om kan gå vidare med sitt liv istället för att klänga sig fast vid den personen...  och ställa sig den stora frågan varför, är det nåt fel på mig?
Det är inget som jag har råkat ut för ... än :)
Dessutom finns det faktiskt typ regler när man börjar dejta... finns några stycken...


1. Ingen kyss på första dejten
2. Allt hänger på första dejten
3. Mannen betalar (fast det är inget som är aktuellt för mig, jag betalar hellre själv )
4. Vänta med att höra av sig (minst tre dagar, spela svårfångad)
5. Veta när det är "game over"

Info hämtat från eDarling.. Nä jag är inte medlem där jag googlade reglerna haha

Nu har min lilla flicka vaknat så nu är det slut på skrivandet..




Ha en bra dag ... själv har jag en stressad dag, börjar dagen med träning för att rensa tankarna :)
Sen är det två möten ... suck!!
Men det mötet som är sist ser jag framemot :)


Kramen bananen













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar