onsdag 4 december 2013

Redan Onsdag

Vissa dagar går tiden jätte fort, andra hur långsamt som helst, då känns det som att klockan har stannat :)
Träningen rullar på precis som den ska göra, har ökat tiden till 1 timma nu på bandet och sen tillkommer lite annan träning och jag är helt färdig efteråt men det känns gött ...
Svettig och äcklig :)

Mina tankar och börjat snurra iväg till en viss person.
Jag tänker på honom varenda dag och hans ord, komplimanger ekar i mitt huvud och kroppspråket ska vi inte ens prata om :)
Jag har bestämt mig för att skita i honom nu innan jag faller för honom. Det är det sista jag behöver i mitt liv, är att bli kär...
Dock blir det nog lite svårt med tanke på att han får mig att må bra, han får mig att känna lycka och att jag är värd nåt... Han får mig att känna mig speciell :)
När vi ses så pratar vi om allt mellan himmel och jord.. Jag har aldrig haft det så..
När vi ses så är det totala motsatsen till hur jag har haft det innan...
Han är ju väldigt mysko och det gör ju så att det blir spännande oxå :)
Jaja jag inser vissa saker nu när jag skriver detta så nu blir det att radera allt med han :/
Jag måste skydda  mig själv för att inte bli kär och då är det lika bra att göra det innan det är försent

Nu blir det att städa lägenheten eftersom stora tjejen får besök av sin samtalskontakt idag..

Ha en bra dag alla sköna läsare :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar