onsdag 4 december 2013

Onsdag kväll

Nu är en sån där kväll där jag verkligen skulle behöva en kram och få höra att allt kommer bli bra, att allt jag har kämpat för inte har vart för intet!
Jag har hela tiden känt mig som en överlevare, som klarar detta... Och det har jag gjort men just idag har allt kommit över mig.
Har haft många samtal om relationen och hur den har påverkat mig på ett sånt negativt sätt att mitt liv har stått på spel..
Har inte insett det innan.. och jag har haft så lång tid på mig att reflektera över det men har inte gjort det pga rädsla kanske, jag vet inte...
Och det har hänt väldigt mycket sen i somras...
Jag har hela tiden vetat att det kommer vara som en berg och dalbana, att ena dagen kan det vara på topp och andra dagen kan jag vara ledsen...
Men så har jag inte haft det, i början var det jobbigt men jag lärde mig att leva med det.
Jag kanske har förträngt alla känslor eftersom jag har mått väldigt dåligt psykiskt och sagt att jag aldrig mer ska må så...
Och den senaste tiden har det vart på topp varenda dag, har känt sånt lyckorus, från den stunden jag har vaknat tills jag lägger mig.
Nu har allt rasat...
För stunden

Jag känner mig ganska ensam just nu ... ensam med mina tanker och känslor.
Tankar och känslor blir ju inte bättre när man är på samtal precis!!!

Jag hoppas att jag kan sova inatt.... o att jag vaknar glad o med mitt lyckorus imon med

Ha det ... <3 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar