torsdag 12 december 2013

Torsdag

Ännu en dag som lider mot sitt slut, ska bli skönt att lägga lillan snart så man får egentid och reflektera över dagen som vart.

Började dagen med att tvätta och träna .. Underbart att kicka igång dagen på detta sätt.. :)
Man får energi hela dagen lång..

Så länge var det bra tills det var tajm att åka på samtal...
Det har vart en negativ vecka denna vecka så ångesten har kommit tillbaka tillsammans med mina negativa tankar och motgångar :(
Försökte göra allt för att slippa åka på samtal men inte tillräckligt.. Jag vet att man kan prata in meddelande när man ska avboka men jag gjorde inte det ....
Varför vet jag inte men efter många om och men plus samtal till mamma så beslutade jag mig för att trotsa min ångest och taxi.
Varför??

Jo för det handlade inte om mig utan mina barn.. de ska inte behöva bli lidande för att min ångest har kommit tillbaka...
Ännu en gång har jag bevisat för myndigheter att jag gör allt för mina barn, trotsar mitt egna mående för att få dom att må bra!
Massa styrka till mig...

Jag är så stolt över mina flickor.. min stora flicka sa vad hon ville, vad som fick henne att må bra och det är inte varje dag hon vågar säga såna saker ... :) massa styrka till henne <3
Det var första samtalet för lillan och det gick jätte bra, är även väldigt stolt över henne , massa styrka till henne med <3
Jag älskar mina barn mer än mitt egna liv, jag skulle verkligen kunna vända på allt för att de ska må bra och få ett bra liv...
Kommer aldrig kunna ge kärlek till någon för all min kärlek går till mina barn...
Jaja det är ju inte samma kärlek men det finns ingen som kan komma in i mitt liv för att få kärlek av mig .... det har jag inte tid med....

Imon är det fredag tralalalalalaaaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar