tisdag 10 december 2013

Tisdag och uppdatering

Helgen har vart hyfsat bra :)
Fredagen kanske inte slutade på topp men kan inte förvänta sig att alla ska säga enbart positiva saker men det finns vissa saker som man inte säger, som "du är fucked up"
Jag är så trött på att höra dessa orden men det är väl för att jag är bättre än de andra haha
Avundsjuka kallar jag det nu för tiden :)
Lördagen var mindre rolig, då var jag helt ensam förutom en liten stund när jag träffade min älskade bror, han är guld värd..

Känns gött nu när träningen har kommit igång, det börjar synas på kroppen med :)
Då blir man ännu mer motiverad för att träna när man ser resultat ...
Tog ett kort för att jämföra nu och vid senare tillfälle.. Kul!
Ska göra det innan jul .... jämföra asså haha



Nu blir det att hoppa in i duschen ... lillan åker till sin far idag för han kunde imon .... så då blir det bara jag o stora hjärtat.... :)

Ha en bra dag alla sköna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar