måndag 2 december 2013

Måndag igen

Vad tiden går fort.. jag hinner ju inte med.. snart är det jul... längtar jätte mycket till julmaten :)
Det är la tur att man har börjat med träningen så man kan äta desto mer haha
Seriöst!!
Började träna förra veckan o då 20 min på bandet o har bara ökat tiden sen dess, var dock lite segt att träna igår morse så det blir ingen träning på söndagar i fortsättningen :) vilodag kallas det.
Idag hade jag 50 min intervall träning på bandet och jag svettades men det var härligt ändå.
Sen körde jag på roddmaskinen o tränade magen med pilatesbollen :) efter en o en halv timma var träningen över. Så länge har jag nog aldrig tränat ...
Imorgon blir det ingen morgon träning för jag ska till läkaren, sjukskrivningen går ut imon så vi får väl se om den blir förlängd eller inte...
Tränar när jag kommer hem iställe :)
Jag har 2-3 dagars vila i veckan tänkte jag så musklerna får vila.. vill ju inte trötta ut kroppen eller tappa motivationen på en gång :)

Nu fick jag besök

ha det kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar