onsdag 23 maj 2012

Är jag en kass människa??

Ibland känns allt så hopplöst, just nu är jag inne i en sån ond cirkel. Känns som att jag inte lyckas med nånting och det är skit jobbigt.
Känner att jag inte har tur någongång, att allt bara går emot mig oavsett hur mycket jag kämpar på.
Går inget vidare på jobb idag men känner att jag inte kan ge upp för troligtvis är detta det enda jobb jag kan/kommer att få pga mina skador. Vem vill anställa nån som inte är frisk nog att komma till jobb varje dag?
Jag lider av en wiplashskada som oxå får mig att bli yr o få illamående, stelhet i nacke och rygg och ibland känns även armarna helt väck :(
För nåra veckor sen kom ambulansen och hämtade mig för att jag inte kunde då, benen hade typ domnat bort och fasiken va ont i ryggen jag hade.. Jaha diskbråck i ländryggen och så länge jag kan hålla tätt så är det bara värktabletter o övningar som gäller. Det är lite trist att man ska känna så här...
Har tagit en paus från jobbet just nu för jag känner att jag måste skriva av mig.. Beklaga mig lite :)
Finns det nån annan där ute som får samma känslor som jag ?? Isf skicka en kommentar

hej så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar