tisdag 22 maj 2012

God morron cybervärlden

En strålande dag att vakna upp till :)
Lillan är fortfarande hostig o snuvig men jag tror att det är pollen för hon brukar bli "sjuk" när det är fint väder.. Hon har ju förkylningsastma så det är svårt att avgöra. Gjorde ett pricktest i våras o där visades sig inte att hon hade pollen utan det var bara katt hon var allergisk mot.
Dax att boka nytt läkarbesök och få reda på va hennes hosta o snuva kommer ifrån!
Blir lite jobb för mig i eftermiddag, på förmiddan ska jag njuta av det fina vädret :)
Vet ni om att jag är besatt av vågen?
Jag väger mig flera ggr om dagen o har insett det att jag går upp en hel del under helgen men under veckorna håller jag vikten i schack, ganska skruvat egentligen.
Tror att jag är sån för det är det enda jag kan ha kontoll över, är ingen kontroll människa egentligen men eftersom mitt liv ser ut som det gör, där jag inte har ett skit att säga till om när de gäller de stora barnen så måste jag ha nåt .... att ha kontroll över.
De stora barnen bor hos sin pappa o till barnen säger han att de får träffa mig när de vill och till mig säger han att jag måste skriva på papprerna om enskild vårdnad först.

Nu ska jag göra mig iordning... see ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar