torsdag 24 maj 2012

Hahaha :)

Min snubbe ringde förut när han var i garaget, han kom inte ut med bilen... Så han ville ha numret till dom som har hand om allt det där.. Och jag som var sååå sugen på glass, det dröjde ett tag så kom securitas och ringde på dörren och jag blev helt ställd. Trodde inte att de skulle komma men så var det iaf.. :) Till slut fick jag min glass, en bägare med två kulor.. Melon och choklad naturligtvis... Det tog inte lång tid innan den tog slut. Va folk det va där borta... Lillan hade somnat i bilen så jag satt med henne tills det var vår tur... Nu är det packning som gäller men frågan är va som behövs förutom rena kläder.. Det kommer tydligen vara varmt på dagen men hur kallt blir det på kvällen? Sa att jag skulle ta med min en varm tröja och min skinnjacka då säger snubben att det inte är vinter ute.. hahha Jag gillar min skinnjacka :) Strax tebax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar