söndag 27 maj 2012

Me happy

Vart ute en sväng med lillan så hon fick cykla... Det gäller att ha kondis när man är med henne. Jag fick mig en liten powerwalk när vi var ute... Vem vet det kanske var en sporre för mig att komma igång. Sa till min snubbe att när det är så här fint väder ute så kan vi göra så, lillan får cykla så tar vi powerwalk och då ska jag även ta med mig mina stavar.. Och när vi ska handla på Willys så tar vi cyklarna iställe för bilen.. :) Om det inte är mycket vi ska handla då vill säga för då blir det lite svårt. Nu badar lillan o jag ligger på soffan med ett glas vatten med is i... Brukar dricka en och halv liter vatten om dagen men så har det inte blivit under helgen, tyvärr! Dricker inte så mycket annat, mycket vatten, kaffe på morronen ibland te och vin då inte nån läsk... Drack 2 liter cola varje dag för nåra års sen men inte nu längre... Snart blir det bingo ha en underbar varm kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar