måndag 28 maj 2012

god förmiddag

Inget kul att lämna lillan på dagis idag iaf.. Hon blev så lessen stackarn :( Hon har ju trots allt inte vart där på 1,5 vecka men förhoppningsvis så gick det över ganska fort! jobbar just nu men det går inget bra idag heller, känner dock att motivationen inte ligger på topp eftersom jag har sån allergi, känner mig trött hela tiden och ögonen klias... näsan är täppt. Ändå har jag tagit allergi tablett men tycker de inte är bra.. jaha då var det Marcello som åkte ut igår, äntligen :) Tycker faktiskt att Hanna J är en värdig vinnare för hon har vart sig själv hela tiden.. Enda nackdelen är ju att hon har sagt hela tiden att hon behöver pengarna, skaffat lite sympati i mina ögon... Men det kanske är så när man vet att man kan vinna massa pengar, jag vet inte. Vi vinner aldrig nåt så det är ingen ide o prata om det eller fantisera om vad man skulle göra. Vi spelar ju på lotto men det går inget vidare det heller och bingolotto ska vi inte ens prata om, tror att det bara är bluff det där, iaf våra lotter... Nära har vi vart många gånger men längre än så kommer vi inte.. Vad är det man brukar säga?? "har man tur i kärlek har man otur i spel" Ha en underbar dag alla glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar