onsdag 23 maj 2012

Choklad

som jag har ett sug efter nu.... brukar ha det hemma men inte idag fast det kanske är därför jag har sug efter det. Det brukar va så ... det som inte finns att mumsa på vill man så gärna ha :( Är kanske ganska bra för då äter jag inte och då går jag inte upp i vikt.. Men ibland vill man bara ha, ha och ha ännu mer :) Vågen va inte så hög nu efter middagen, det gjorde mig glad... Sambon försöker lägga lillan men det brukar ta sååån tid nu för tiden, hon kan vara jätte trött och vara på väg att somna men då blir hon hungrig törstig, ja det kan va vad som helst. Hon är en fröken som äter konstant, vi försöker hålla på tiderna men det är svårt. Men hon går inte upp i vikt men å andra sidan är hon aldrig still, brukar fråga henne om hon har myror i brallan men det säger hon att hon inte har.. hahaha ha en underbar kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar