fredag 25 maj 2012

Finally friday

God morron alla glada :) Idag är det fredag och bilen är inlämnad på service, så fort den är klar så drar vi.. Det ska bli så skönt att komma bort ett par dagar. Packningen är klar nu är det bara städningen som gäller, städade igår men det ser man inte idag :( Vi ska även lämna kaninen till farbror, han får vara kanin vakt under helgen.. Undrar hur detta ska gå? Måste städa buren först bara. Brukar städa den på fredagar, han är så rumsren så man behöver bara byta hans "toalett" flera ggr i veckan. Jätte gullig kanin, lite väl busig när han vill ha uppmärksamhet. Han brukar bli lite galen när jag kommer in i rummet men det är väl för att det är jag som tar hand om han, oftast. Han var till lillan men vi har insett att hon är för liten så vi ska lämna bort honom. Det får isf bli när hon kan ta hand om den själv. Jag smörjar in mig med brun utan sol men har insett att man blir gul... Jag tycker att man blir gul men andra säger att jag är brun. Hmm .. Nu i helgen ska jag sitta i solen med massa solkräm så att jag inte bränner mig, det är sååå besvärligt när man gör det. Nä nu ska jag återgå till mitt.. städning då med andra ord.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar