onsdag 23 maj 2012

Slut för dagen

Nu är det slut på dagen, väntar dock på ett samtal och luren borde ringa nu.. Att man aldrig lär sig, jag ska inte äta mackor för jag blir så tjock i magen då, blir kass och känner mig dundertjock. Men blev så himla hungrig och äter jag inte faller mitt blodsocker jätte fort och jag blir jätte dålig. Äta bör man annars dör man. Folk säger till mig att jag måste äta för de tycker jag är för smal. Jag är ju inte tjock, har vart tjock och vill inte bli det igen därför är jag noga med vad jag äter. Träningen går ju sisådär eftersom jag inte alla dagar kommer ur sängen. Jag är helt besatt av vågen ... jag väger mig flera ggr om dagen o jag mår alltid som sämst på kvällen när den har stigit över 51-51,5kg, då får jag ångest. Jag skäms för att jag känner så här. Och så ser man på de stora tjejerna som verkligen verkar trivas i sin kropp, personligen kan jag inte fatta att de gör det. Ofta tänker jag "så vill jag oxå känna" Big and beatyful .. Fast i mitt fall, tiny and beatyful :) Om man tänker efter så har jag jätte konstiga tankar.. Inga tvångstankar men nästan. Usch!!! Nä nu ska jag till min lilla flicka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar