torsdag 24 maj 2012

Klockan tickar

och ingenting händer, trist men det är väl så när det är fint väder antar jag. Mår lite konstigt idag, vet inte om det är ångest på G eller om jag bara måste äta. Har haft känningar hela förmiddagen, ätit har jag ju gjort men är fortfarande hungrig. Snubben och lillan är ute och handlar så kan jag köra mitt race så länge, går dock inget bra som vanligt. Fick lite tips i morse som jag verkligen uppskattar :) När de kommer hem ska jag ta lunch och då ska vi ut o köpa glass, finns ett ställe i stan som har jätte god glass och jag behöver nåt gott o smaska på när det är sååå varmt och härligt ute. Det är ganska lustigt egentligen.. När jag kollar vädret på min lur så säger den att det ska regna på lördag men när min snubbe kollar på datan yr.se (el yr.no) så ska det bli strålande väder :) Så när vi ska packa inför vår helg tripp ska jag ta med min bikini och solkräm... För sola ... det är va jag ska göra, lite iaf :) Förhoppningsvis så har de trådlöst nätverk där nere så man kan surfa... Jag klarar mig inte utan datan och framförallt inte utan bloggen. Som sagt jag vet ju inte om nån läser den men känner att här kan jag prata av mig även om det inte är ... just nu nåra viktiga saker som tas upp :) Återgå till jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar