fredag 12 april 2013

Äntligen fredag..

Vart en lång och seg dag men å andra sidan har hela veckan vart seg... Men nu är mitt stora hjärta här, pojken ville inte komma sa han men det är ju så med tonåringar...
Så ikväll blir det massa mys så får vi se vad morgon dagen har att bjuda på ....
Tant röd har ju kommit på besök nu oxå så humöret är ju inte på topp och ont har jag med.. ;(
Och den kom hela fyra dagar försent...
På måndag är det dags för psykologen och då får jag även besök under det samtalet, ska bli spännande!!
Hela mitt liv kanske ändras efter detta.... och då är det mitt val, som jag gör!!!
Säger inte för mycket om det nu utan det kommer....

Nu ska jag krama min stora flicka, saknaden efter henne har ju vart enorm... <3

Ha en underbar kväll kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar