fredag 5 april 2013

God morgon Lördag

Idag var det ingen bra dag att vakna upp.. Har sån ångest inför denna dag...
Jag hade planerat min dag men igår kväll blev det förändring och jag klarar ju som sagt inte av förändringar..
Nu vill jag bara dra täcket över huvudet och låta dagen gå ...
Att det ska vara så förbannat jobbigt i såna här situationer, önskar att jag inte hade detta för allt skulle vara så mycket enklare då...

Usch för denna dagen.. och så har vi morgondagen oxå.. om jag är dålig idag så kommer jag verkligen inte gå utanför dörren imorgon eftersom attackerna kommer alltid dagen efter ;(
Har ångest idag och imorgon kommer panikångest attackerna... jag känner min kropp...

Nu drar jag täcket över huvudet och skiter i denna dagen.. i alla fall för stunden!!

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar