torsdag 18 april 2013

Uppdatering!!

Hej igen!!

Anledningen till att jag inte har skrivit på ett par dagar är för att jag har mått åt helvete men nu börjar det vända..
Jag berättade ju att jag skulle få sällskap hos min psykolog i måndags och det gick bra.
Det var mycket som kom fram, sanningen bland annat och det uppskattar jag..
Vi fick ett råd som vi kommer ta.. nu ska vi bara boka tid...
Men allt är inte okej, än ...det har det inte vart på länge men vem vet vad livet har att erbjuda?


Jag känner mig mycket gladare, mer uppåt... Känner att oavsett vad som händer så ska man inte ge upp!!
Man ska inte behöva kämpa hur länge som helst heller men vissa saker kan man inte bara ge upp så där??
Ska ge det detta året oxå .. kanske inte hela, det beror ju på vad som händer under tiden...
Håll tummarna för mig nu...


kramen bananen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar