lördag 13 april 2013

Lördag då´ra

Vad har hänt idag??
Väntade på att min älskade lillebror hörde av sig och när han väl gjorde det så var det bara att åka och hämta honom... :-D
Tog vägen förbi ubåten som ligger i hamnen i Göteborg, gick dock aldrig ner i den för det var sån kö och barnen hade ingen lust att vara i trånga utrymmen... Två flugor i en smäll :-D
Åkte och handlade...
Jag känner att jag har en förkylning på G, mensvärk och illamående, det får jag alltid när jag har tant röd på besök... usch det är skit jobbigt!
Nu börjar solen titta fram, får den i ögonen så jag funderar på att ta en tur till parken så flickorna kommer ut lite till, lillan älskar ju att vara ute ....
Säkert kallt men en liten stund skulle ju inte vara helt fel....
Själv är jag rastlös till tusen även om jag mår som jag gör... men det är inget som hindrar mig... :-D
Lillebror och snubben spelar ju tv spel... så de lever ju i sin egna värld just nu...
Och jag är ensam just nu, får ju inte störa flickorna som leker  ...
jaja jag får väl kalla det egentid.... :-)

hej så länge ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar