tisdag 9 april 2013

Tisdag kväll

Åh lite egentid :) det gillas jätte mycket!
Nu kan jag blogga lite..
Fick ett meddelande förut från missme.se min tröja är på väg .... Yeah!!
Jag verkligen hatar att vänta på nåt som man vill ha men nu så....
Egentligen har jag inte så mycket att skriva om idag för det har inte hänt nåt speciellt, man har såna dagar..

Just det... har fått ont i magen och jag känner mig sjuk men det är samma visa samma tid varje månad fast skillnaden är att jag inte har fått nån värk men det är väl det som sitter i magen nu då antar jag..
Trött är jag oxå men nu är väl pollen på väg och jag har ju allergi. Men varför måste dessa symtom vara  likadana som en förkylning? Skillnaden är att ögonen svullnar ... ;(
Tur att man har bra medicin...

Nu blir det soffhäng ett tag innan jag dejtar min kudde...

Natti natti alla söta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar