tisdag 23 april 2013

Tisdag kväll

Det har vart underbart väder idag trots att det har blåst kallt.. men det gör inte så mycket för jag är glad...
Jag börjar bli väldigt irriterad på facebook... man gör en massa inställningar för att inte vem som helst ska kunna läsa, stjäla (dela) bilder , tagga en med mera men va fan hjälper det??
Jag får meddelanden där det står att folk som jag inte ens är vän med delar mina bilder och även taggar mig... De som har gjort detta är vän med mina vänner men jag är inte vän med deras vänner
Hänger ni med???
Har precis lärt mig hur man ska göra för att anmäla detta och när jag skulle göra det det nu är det borta.. så jävla typiskt...
Funderar starkt på att stänga ner min sida helt och hållet denna gången, inaktiverade den för nån vecka sen men jag insåg att jag var saknad... :)
Sånt här orkar jag inte med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar