måndag 8 april 2013

Måndag och ångest

Det är inte lätt att leva med ångest varje dag.. Det tar på krafterna!!
Och det blir ju inte bättre när jag har en flicka här hemma som inte vill äta mat man tuggar eftersom hon satte i halsen förra veckan... Biten fastnade i halsen men som tur var så fick hon upp den med hosta och spyor.. Men det har satt sina spår, hon vill inte äta längre. Jag försöker med allt men det går inte, hon vill inte ens äta ostbollar ;(
Det är bara youghurt och mjölk hon vill ha ...
Tips??

Ångest!!
Jag har ångest varenda jävla dag... o alltid hittar jag nåt som är fel på mig...
Och jag har så mycket annat oxå som jag inte har skrivit om här.. Det finns några få som vet om vad som händer i mitt liv...
Och vad jag går igenom.. Önskade att jag kunde berätta för er men är inte redo än..
Nä jag är inte allvarligt sjuk...
Vet att bara att om det ska fortsätta så här så kommer det ske en stor förändring i mitt liv och som verkligen kommer ta på mina krafter....

Nu är min mamma på väg eftersom jag inte vill vara ensam mer .... har sån ångest just nu så det är bra att hon kommer ... så jag får prata av mig lite....

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar