onsdag 10 april 2013

Onsdag kväll

Idag är jag väldigt stolt över mig själv :-D 
Låter säkert jätte mesigt i andras öron men för mig är det en stor sak eftersom jag har social fobi..
När snubben kom hem så var vi tvungna att gå upp till Hemköp och handla även hämta ut mitt paket och där var det ju naturligtvis fullt med folk...
Jag fick inga direkta känningar, fick ingen panik när vi stod där i denna långa kassa... Kors i taket...
Men det innebär inte att jag tänker gå dit bara för att....
När vi handlar på Willys så brukar jag inte få panik men de sista gångerna vi har vart där så har det vart ovanligt lite folk och det har ju vart underbart för mig... :-D

Idag har jag och lillan vart ute jätte länge, hon har cyklat och åkt sparkcykel... jag fick mig motion oxå...
Det kändes att man inte har tränat på ett bra tag... suck va jobbigt det va att springa...

Nu blir det lite soffhäng...

kramen bananen

En bild från i lördags...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar