onsdag 3 april 2013

Onsdag då

Idag ska vi åka och lämna de stora barnen så jag känner mig lite nedstämd!! 
Har haft en underbar tid med dom även om man inte har träffat pojken så där jätte mycket som jag ville men vad ska jag säga?? Han är tonåring :-D
Förhoppningsvis så kommer de till nästa helg, om en och halv vecka.. Sa till pojken att har så pass stor nu att han får bestämma själv men att JAG skulle uppskatta om han kom..
Vill så gärna ha de här på heltid.. och sker det inte nån förändring så får jag ta tag i det helt själv...
Mer om det OM det blir aktuellt... 
Idag umgås jag bara med mina barn, finns inget som kommer emellan...
Tog dock en liten paus nu eftersom de håller på med sitt :-)
Känner att jag har missat så mycket med de men de är som mig i sättet... De har tagit efter mig i nästan allt fastän de inte har träffat mig så mycket.... Kul tycker jag!!
De har samma inställning och attityd mot saker och människor... som mig!!!
I alla fall när de är här... Och jag kan säga som så här...
Jag är så stolt över de <3
Nu ska jag återgå 
Ha en bra dag i vårsolen .... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar