fredag 5 april 2013

Helgen planerad hur ska jag .... ??

Jag har ju mina problem som sagt..
Diagnosen är tvångsmässig personlighetsstörning men vi är inte klara än... Många frågor som kräver svar... men än så länge är jag nöjd med va han har sagt...
Jag får ju svar på mina frågor, varför jag är som jag är och varför ingen annan är som jag...
Men det var inte det jag ska säga... :)
Yohio kommer till Nordstan på söndag och lillan verkligen älskar honom, han slår dock inte Sean Banan...
Och eftersom jag är en sån mamma som gör allt för sina barn så måste jag vara i mitt sinne fulla bruk på söndag och samla alla krafter jag kan och MOD för att komma till stan.. det lär ju vara miljoner folk där på söndag... Jag och folk går ju fan inte ihop eftersom jag har social fobi... Åhh ... vill inte lida av detta...
Jag vill inte bli dålig... jag vill verkligen göra detta för min flicka...
Idag har jag och min man planerat massa saker.. vi ska ju bort imorgon på kalas och vi skulle sova där men redan nu har ångesten kommit på besök... Det är inte min trygghet där.. min trygghet är hemma hos mig.. Och om det börjar redan nu så vet jag att det är ingen ide att förändra nåt...
Så vi åker hem imon ... och det innebär att jag kommer få åka spårvagn och buss hem till dom...
Så håll tummarna för mig imorgon...
Om jag inte fjäskar för min pappa.. hoppas att han inte jobbar.. för då slipper jag åka kollektivt..
Jag älskar min familj...


Kram kram

https://www.youtube.com/watch?v=8C49hM_2aOM&feature=youtube_gdata_player

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar