söndag 21 april 2013

Helgen då

Denna helgen har gått fort...
I fredags hade vi besök, käkade smörgåstårta med trevligt sällskap och lite god dricka på det då.
I lördags hände det inte så mycket men jag var inte så bakis som jag trodde att jag skulle vara :-P
Men man känner sig ju inte så där jätte pigg dagen efter....
Idag har vi vart i slottskogen och tittat på djuren och lillan fick rida på en häst så hon blev ännu gladare... :)
Efter det åkte vi och köpte glass och när den var slut så åkte min bror och min snubbe gokart...
En hel dag ute har vi haft idag, vart lite kallt då och då...

Snart ska jag dejta min kudde men tror inte att jag kommer sova så bra inatt... har så många tankar just nu...
Känns som att allt är upp och ner och jag vet inte varför!!!
Det är mycket som händer.... och jag känner inte igen dessa känslor som jag har fått....
Vet inte vad dom kommer ifrån eller varför jag har fått dom!!!
Men jag känner mig väldigt glad, väldigt uppåt och det är ju jätte bra :)

Kudden väntar... kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar