måndag 12 augusti 2013

En tanke jag fick

Jag håller ju på att bearbeta allt från det förflutna och alla konsekvenser man kan få när man har vart utsatt...
Nu är det ju så att jag har precis blivit singel, ska jag bearbeta det med ... Det tillhör ju nu mitt förflutna med ju eftersom det tog slut under tiden jag gör detta..
Skulle vi inte ha gjort det nu skulle han ju tillhöra min framtid!
Eller om vi skulle ha gjort slut efter min bearbetning så skulle det ju ändå ingå i min framtid, eller?
Men ändå ingå i mitt förflutna..
Kom o tänka på detta nu och fick helt andra tankar och känslor..
Känner mig dock lite förvirrad just nu.. det är ju inte lika lätt att skriva exakt det man får upp i hjärnan, jag hoppas bara att ni förstår vad jag menar..
För det gör ni va???



Bara en tanke jag fick....
Go natt alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar