måndag 19 augusti 2013

Sammanfattning av helgen


I fredags var vi o kollade på Yohio. Personligen tyckte jag inte alls om låtarna, blev besviken.
Visst har jag hört vissa av hans låtar o de har vart hyfsade.
Men va jag blev besviken. En bra låt och det var Mellolåten Heartbreak hotel.
När vi skulle åka hem började det regna en del men det var ju väntat...
Mitt ex var ju med och kollade på Götaplatsen, för lillans skull..
Vi har kommit överens om att han ska vara här när det är hans helg eftersom hon är så mammig, hon vill inte vara utan mig alls... Och jag är inte redo att släppa henne än heller... sen är det lite andra saker som tillkommer!
Vi är bättre vänner nu än när vi var tillsammans :) Konstigt hur saker och ting fungerar egentligen. Hur allt löser sig!!!

I lördags var jag lite ledsen, jag sörjer ju fortfarande separationen. Tror att det kommer ta tid att komma över detta men det får ta den tid det behöver.
Har ju så mycket annat runt omkring så saker och ting blir ju inte lättare då men jag får ändå ser det positivt :)
Jag lever och mår bra!
Likaså mina barn :)

Hela förmiddagen har jag suttit i samtal men nu har jag fixat allt annat när det gäller min stora flicka och hon har kommit in på skolan där hon ska gå ... Hon började i sin gamla skola i torsdags, en dag gick hon där :) så hon har fått en dag extra i skolan.. haha

Idag har jag ont i nacken, inte alls kul men det tillhör ju mitt liv oxå tyvärr... 

Ha en underbar dag alla sköna läsare!!!




1 kommentar:

  1. fina du är så duktig. Det tar sin tid att komma över sepration brukar ta ett år kramiz på dig christine

    SvaraRadera