tisdag 13 augusti 2013

Jävla skit

Tjejen har bott hos mig nu jätte länge men det jag skrev på pappret är att det var från och med 1 augusti för då hade det blivit typ godkänt av hennes far...
Fick ett typ hatbrev från Skatteverket idag...
Jag vet att eftersom hon är minderårig så måste båda skriva på, vi har även gemensam vårdnad, tyvärr!
Deadline är 23/8 så innan dess får jag troligtvis inte veta om det är påskrivet eller inte...
Jag tror inte att han kommer göra det... men jag kan ha fel.. får hoppas det.. :/
Om han inte skriver på så ska skatteverket göra en utredning om hon ska bli folkbokförd här eller inte, när fan fick de den rättigheten??
Och om de beslutar sig för att göra det så är det deras datum som gäller, hallå??
Vi pratar om en flicka som har skolplikt....
Sen fick jag ett annat brev, där jag ska ut i arbetslivet, hallå jag är sjukskriven och jag väntar på att få svar från min remiss från Samverkansteamet...
När ska allt bli lugnt för mig??
Jag orkar inte mer nu... Hur mycket motgångar ska man få??
Ensamstående mamma som bearbetar allt, konsekvenserna pga sitt förflutna... (diagnos)
Hur mycket tror folk att man orkar egentligen?
Nybliven singel...

Blääää!!!
Nu ska jag bli ännu tuffare bara för det... Den som kastar skit på mig nu kan kyssa min röv...
För nu bryr jag mig inte om nåt annat förutom mig själv och mina barn... o de personer som är värda att vara delaktiga i mitt liv och det jag vill ha ut av livet!
Allt och alla andra kan dra åt helvete!!!
Ps de som jag raderar från Facebook är inte delaktiga i mitt liv mer... :)
o de som stannar har en plats hos mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar