fredag 9 augusti 2013

Finally friday

Igår var man ju hos läkaren och blev sjukskriven två månader till...
Eftersom jag har vart borta från arbetslivet sen 2009 så har läkaren och psykologen skickat en remiss till Samverkansteamet och de är tillbaka v 35.
Det är nu bara att hålla tummarna på att jag får komma med, det skulle inte finnas nåt bättre än att få komma ut i arbetslivet igen :)
Det är rehabilitering och det är många som samarbetar, psykolog, läkare, arbetsförmedlingen, försäkringskassan m. fl.
Frågade läkaren igår varför jag har blivit som jag har blivit och det beror på att jag inte har bearbetat allt sen jag lämnade honom och det gjorde jag 2001 men helt 2003.
Och kroppen har försvarat sig mot allt och nu när jag inte lever så längre så kommer allt upp på ytan.
Tänk att det ska behöva gå så många år innan kroppen och psyket reagerar på sitt dåvarande levnadssätt...
Jaja som sagt , jag har kommit en lång bit på vägen och jag är mer motiverad än nånsin :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och äta klart för jag och lillan ska ut en sväng strax :)

Ha en underbar dag alla sköna läsare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar