tisdag 1 januari 2013

1 januari 2013

Då har det nya året vart här en hel dag :)
Vilken kväll vi hade igår, den kunde inte bli bättre asså, god mat, trevligt sällskap och god dricka..
Blev inte så mycket alkohol dock som jag trodde men jag har en viss regel när jag dricker mitt vin..
Alltid ta halva glas :)
Så efter fyrverkeriet, tolvslaget och efter champagnen så blev det inget mer vin så jag mådde skit bra när jag vaknade i morse, vart inte alls bakis...
Värsta grymma tjejen ... :)

Jag har inga nyårslöften för jag brukar inte hålla dom ändå utan man sätter upp mål som man ska nå i stället... 
Mina mål är att 
*ta körkort iaf börja övningsköra.
* träna och få beach body 2013

Har inte så mycket mer kanske lika bra det för det kanske blir för mycket hahaha

Här kommer en bild på mig när jag hade sminkat mig klar, kläderna hade jag inte valt... än... 



 Hur var eran nyår och hur mådde ni när ni vaknade ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar