söndag 13 januari 2013

Ingen bra dag

Ångest på ångest idag då ;(
Vi ska egentligen åka och "dansa ut julen" men eftersom jag har sån ångest pga detta idag så blir det inget.. Bara tanken på att åka iväg och träffa massa folk ger mig och ångest och sen får jag ännu mer ångest pga jag känner mig som en dålig mamma till min lilla flicka... 
Jag verkligen hatar när det blir så här... jag vill inte ha det så här men jag försöker undvika attackerna som jag kan få...
Ångest och social fobi är inget jag rekommenderar .... men det är nåt man kan få när man är utsatt och har vart utsatt för hemska saker...
Vill inte ha det så här längre, vill inte känna så här... Vill ha tillbaka mitt liv, mitt psyke utan en massa tankar och känslor...
Vill vara en normal människa, känner mig inte normal... Just idag känns det som att hela livet rasar eftersom jag mår som jag gör...

Måste nu tänka positivt innan ångest/panik attacken kommer...
Önska mig lycka till :) tack!!!!



http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Angest/
http://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Social-fobi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar